loading...

خريد اينترنتي نقره

خريد اينترنتي نقره

بازدید : 324
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چقدر سرمايه نياز است؟ ايجاد زيورآلات را مثل هر كاري مي بايست از كم استارت كرد . به خصوص براي كساني كه در سطح امتحان و اشتباه هستند . با سرمايه‌اي كمتر از ۵۰۰ هزارتومان (و دستكم ۲۰۰ هزارتومان) مي گردد كار را آغاز كرد .
خانم شيباني از غرفه فارهه مي‌گويد: از جاي ارزان و عمده فروش مي‌‌شه با ۲۰۰ هزار تومان، تنوع قابل قبولي از سنگ و خرج عمل تنظيم كرد، قبلا با ۶۰ هزار تومان مي‌شد سيم چين و دم گرد و دم باريك خريد .

دستبند
ابزار ساخت زيورآلات دست‌ساز چه چيزهايي هستند؟ جوابش ميشود خيلي چيزها! هر چيزي كه بشود از آن جينگيلي‌جات درست كرد . ولي با يك خصوصي چيزها خيلي كلي و حتمي ميباشند . خانم خراساني از غرفه تاجماه مي‌گويد: كريستال و سنگ و سيم و خرج عمل و دم‌باريك و دم گرد و سيم‌چين و قيچي و… وسايل اول عمل ماست .
باسلام | Basalam - شانه مجلسي از غرفه روبانا كتف مجلسي طرح رز از غرفه روبانا خانم معصومه آرژه از غرفه سوزن‌دوزي ماهو ابزار همه‌گير و پركاربرد ايجاد زيورآلات دست‌ساز را به ما معرفي كرد و گفت: ابزار فعاليت اينجانب پارچه، نخ، سوزن، خرج فعاليت منحصر به فرد زيورآلات دربرگيرنده گونه هاي مهره،سنگ، حلقه، زنجير، قفل، بست‌هاي فلزي و هر مدل خرج عمل تزئيني ديگر هست .
غرفه‌دار دست‌سازه‌هاي لاوا به رنگ‌هاي خرج فعاليت يا اين كه به عبارتي اسباب توليد زيورآلات هم اشاره مي‌نمايد . مي‌گويد: خرج كار معمولا در چهار رنگ برنزي، نقره‌اي، طلايي با رنگ اثبات و طلايي با رنگ غيرثابت در خرازي‌ها قابل دسترس هست .
مفصل‌ترين توضيح را غرفه فارهه مي دهد كه غرفه‌دار آن خانم شيباني مستقر شيراز هست . او مي‌گويد: زيورآلات متاع هاي مختلفي دارند: نظير زيورآلات رزيني، برنزي، استيل، برنجي و سنگ و زيورآلات خميري . با يك سري ابزار معمولي و يه خرده خرج كار شما ميتوانيد كارهاي زيبايي بسازيد . براي توليد زيورآلاتي مانند گردنبند، دستبند و گيره روسري به ابزاري مانند دم گرد (گردكن)، دم باريك و سيم‌چين نياز است . يك خصوصي مواد نخستين يا به اصطلاح خرج فعاليت نيز به كار گيري مي‌گردد نظير انواع سنگ‌ها، پلاك‌، ريسه يا اين كه نخ، حلقه اتصال، ميخ و بست، قفل، زنجير و فريم .
باسلام- basalam- زيورآلات دست‌ساز مشاهده و خريد مدال آينه‌دوزي از غرفه سوزن‌دوزي ماهو مواد اوليه براي توليد زيورآلات دست‌ساز را از كجا بخريم؟ خرازي‌هاي محله اولين جا هستند . آن‌ها مي توانند مشاور نيكي نيز براي انتخاب ضروري‌ترين وسايل نخستين هم باشند . مالك غرفه‌ تاجماه مي‌گويد اينجانب ابزار موضوع نياز كارم را از خرازي‌ها تنظيم مي كنم .
در صورتيكه توليدتان به حدي برسد كه بخواهيد خرج فعاليت را به فيس بيشتر تهيه و تنظيم كنيد، مي‌توانيد محرمانه به مركز ها پخش داراي اهميت و بازارهاي بزرگ‌تر نيز بزنيد . بنفشه و بهاره رادهوش خواهران دوقلويي هستند كه هر دو توي عمل زيورآلات هستند و هر كدام هر در بازار باسلام غرفه‌ دارا‌هستند . غرفه‌هاي زيورآلات ويولت و بهارگالري . آنها بومي اصفهان هستند اما تجربه خريد از بازار تهران را از دست نداده‌اند . بنفشه رادهوش مي‌گويد: من و خواهرم يك سري بار براي خريد به تهران رفتيم كه خريدي متفاوت را تجربه كرديم .
خانم معصومه آرژه، يك عدد از كارآفرينان مثال و جوان در سال ۱۳۹۶، در هنر سوزن‌دوزي بلوچي فعاليت داراست . او گروهي هنري با زنان توانا زاهدان ساخت كرده و پارچه و نخ را از به عبارتي زاهدان تنظيم مي‌نمايد . سايت‌هاي بسياري هم مي باشند كه خرج كار زيورآلات را مي‌توانيد از آنجا تهيه فرمائيد . جنس‌ و قيمت‌هاي متعدد را مقايسه نمائيد و مناسب كارتان پيشنهاد دهيد . كاري كه مالك غرفه دست‌سازه‌هاي تيهو انجام ميدهد .

برچسب ها دستبند ,
بازدید : 264
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


ژئود در كجا يافت مي شود؟ ژئودها اكثر وقت ها در آمريكا و در مناطقي نظير اينديانا، آيووا، ميسوري، غرب ايلينوي، كنتاكي و يوتا يافت مي شود . همچنين اين سنگ خوشگل را مي توان در كشورهايي مثل مكزيك برزيل، ناميبيا يافت كرد . اين سنگ در بعضي مناطق انگلستان هم مضاعف هست و به نام سنگ سيب زميني شناخته مي شود .

دستبند
در سال 2000 يك تيم از زمين شناسان يك غاز مالامال از كريستال هاي غول پيكر ژئود را در داخل يك معدن نقره در آلمريا اسپانيا يافت كردند كه اندازه ان به 7/1 * 8/1 در 8 متر مي رسيد را يافت كردند كه بخشي از مطرح ترين غارهاي كريستالي ژئود در عالم بود كه آن گاه ورودي غار به وسيله پليس پلمپ شد . اين غار با اعتنا به جور هاي زمين شناسي در حدود 6 ميليون سال پيش بازه زماني تبخير درياي مديترانه و تشكيل رسوبات نمكي توليد گرديده هست . اما واجب به ذكر مي‌باشد كه وسيع ترين غار ژئود دنيا با بعدها 10 .7 متر در روستايي در قطر مي‌باشد .
اين سنگ دارنده اكثري ويژگي هاي منحصر به فرد مي‌باشد كه در هنگام استفاده از جواهرات ژئود حس خواهيد كرد . ژئود به تيتر يك سنگ توانمند شناخته مي شود كه حاذق به ساخت ادب در شخص مي شود همچنين اين يقين وجود دارد كه ژئود منجر تقويت رابطه تن با دنيا اطرافش مي شود همينطور اين باور وجود داراست كه ژئود سبب از ميان بردن احساسات بد نظير حسادت مي گردد . ژئود سبب ساز ايجاد نيرو، توان و كبر مي گردد و كمك مي نمايد تا بر شم واهمه فائق بياييد و اعتماد به نفس بالايي به دست بياوريد .
روش هاي شناسايي ژئود اصل ژئودز ها به ادله اين‌كه در داخل سنگ هاي ديگر تشكيل مي شوند شناسايي انها عمل مشكلي مي باشد ولي در اينجا يك‌سري نكته را ابلاغ مي كنيم كه مي‌تواند شما را در شناخت ژئود كمك رساند .
به گوشه و كنار سنگ نگاه نماييد اين سنگ داراي صورت تخم مرغي مي باشد و به صورت خارج زده هست .دقت داشته باشيد كه سنگ هاي تيز به ندرت داراي ژئود مي باشند . تراز ژئود را نظارت نمائيد سنگ ژئود به ندرت دارنده تراز صاف مي باشد و بافت بيروني آن شبيه گل كلم مي باشد . گاهي اوقات مي بضاعت و توان كريستال هاي داخلي ژئود را بر روي مرحله آن مشاهده كرد كه اين نيز يك عدد از رويه هاي شناسايي ژئود مي باشد . يك عدد ديگر از راه و روش هاي تشخيص ژئود اصل مقايسه وزن آن با سنگ هاي هم ميزان خود مي باشد . هنگامي كه سنگ از سنگ هاي هم اندازه خويش سبكتر باشد احتمالا شما با يك ژئود روبرو هستيد . ژئود به استدلال اين‌كه در باطن سنگ هاي ديگر شكل ميگيرد داراي فضاي خالي مي‌باشد و هنگام تكان دادن آن شايد بتوانيد صداي كريستال هاي آن را بشنويد . يكي ديگر از رويكرد هاي شناسايي ژئود اصل باز كردن و تقسيم به آن به دو قطعه است تا بتوانيد محتويات داخل آن را مشاهده فرماييد كه بدين خواسته توصيه مي شود از چكش استفاده كنيد . مطمن ترين رويه براي تعيين ژئود اصل انجام نمونه از محتويات باطن سنگ هست كه مي توانيد كاني ها و مواد تشكيل دهنده آن را آزمايش نماييد .

برچسب ها دستبند ,
بازدید : 470
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


معني نشانه كابوس گير يا دريم كَچِر (Dream catcher) چه ميباشد ؟ بر اين باورند كه كابوس‌گير (دريم كَچر) خواب و خيال بد و منفي را از ما مي‌گيرد . همچنين به تيتر نشانه همبستگي في مابين بوميان آمريكايي چشم مي شود .

دستبند
معنا كابوسگير (دريم كَچر) از‌ يك قصه ديرين ‌در موضوع عنكبوتِ مادر نشأت مي گيرد كه بچه‌هايش به كناره كناره زمين رفتند . مادر و مادر‌بزرگ‌ها تور‌هاي جادويي براي بچه‌هايشان بافتند . از طناب‌هايي كه از گياهان ساخته گرديده بود به كار گيري كردند . كابوسگير به اين ياد بود كه هرگونه خواب و خاطر بد را از بچه‌ها دور ‌كند و خواب و خاطر خوب را بسط ‌دهد .
اولي توشه كابوس‌گير بوسيله مردمان اوجيبوا ساخته شد و از طريق تزويج آنها با قبيله‌هاي ديگر اين معني تبارك و بزرگ‌تر شد . سال ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ كابوس‌گير (دريم كَچر) محبوبيت زيادي پيدا كرد و در نقاط متفاوت جهان براي سهيم شدن و لذت بردن از زيباييش بسط ‌يافت .
كابوسگير چنان معنا زيبايي داراست كه معمولاً شما مي توانيد ‌يك كابوسگير را كه در حياط يا از آينه‌ي جلوي خودرو معلق گرديده هست را ببينيد . اين نشان به فيس گوشواره‌هاي كابوسگير‌ يا اين كه ديگر جواهرات قضيه به كار گيري قرار ميگيرد .
مفهوم علامت بي نهايت چه مي‌باشد ؟ علامت بي‌نهايت مشابه به هشت انگليسي (۸) كج گرديده است . در رياضيات بي غايت نشان دهنده مقدار و عددي است كه نامحدود ادامه مييابد مثل عدد پي . زماني از بينهايت براي تعريف حس، فضا‌ يا اين كه هر معنا ديگري استعمال مي‌كنيم، منظورمان چيزي است كه بي‌انتها و نامحدود ميباشد . نماد بي غايت اخيراً در صنعت جواهرات اشاعه زيادي پيدا كرده مي باشد . هديه دادن جواهرات با علامت بي‌نهايت به مضمون‌ هميشگي، تا ابد، بدون نقطه نهايي و جاودانه بودن است .
منشأ نماد قلب چه ميباشد ؟ قلب ‌يك آرم جهاني براي عشق، مراقبت و محبت مي‌باشد كه عمر آن به ميانه قرن سيزده جايي كه او‌لين بار در ‌يك ورژن خطي پيدا شده هست برمي‌گردد . در اواخر قرن ها وسطا صورت قلب به تيتر نشانه عشق و علاقه اكثر مسئله استفاده قرار گرفت . نشانه قلب كه‌ يك تير اواسط آن هست به معني قلبِ شيفته مي‌باشد . قلبي كه به دو تكه شكسته گرديده باشد آرم قلب شكسته است . در سال ۱۹۷۷ ميلادي قلب به تيتر نمادي براي ‌يك شعار در شهر نيويورك معرفي شد : ” من عاشق نيويوركم “ . سپس از اين‌كه اين نماد به اين رويكرد مورد به كارگيري قرار گرفت شهرتش به سرعت ارتقاء پيدا كرد و خيلي زود به ‌يك آرم جهاني تبديل شد .

برچسب ها دستبند ,
بازدید : 231
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

احتمالا تا به اكنون اسم ژوپينگ (شوپينگ) يا اين كه xuping به گوش شما خورده باشد . در حالتي كه اندك و بيش در دنياي زيورآلات و بدليجات وارد شده باشيد به احتمال فراوان با اين نام آشنا مي‌باشيد . در اين مطلب از لاكچري گلامور قصد داريم تا شما را با مارك ژوپينگ و عمل هاي آن آشنا كنيم . در صورتي‌كه براي شما نيز سوال ” ژوپينگ چه ميباشد ؟” پيش آمده هست پس با ما همراه باشيد تبليغات و قيمت مناسب و عواملي ديگر، مي تواند منجر برد يك مارك شود ولي كيفيت ساخت و پباده سازي هر محصولي را مي توان يك عدد از عارضه ها حياتي موفقيت آن مال دانست .

دستبند

در صنعت زيورآلات كيفيت و طراحي يك انگشتر يا گردنبند و يا هر جواهر ديگر از اهميت زياد بالايي برخوردار است و برند هاي متعدد و معتبري وجود دارند كه زيورآلات با كيفيتي ساخت مي نمايند . البته با اعتنا به تحريم ها و موقعيت اقتصادي و سياسي كشور ايران قابليت كار تمام برند هاي داراي اعتبار در مملكت ميسر نميباشد و اين دستور سبب ساز شده است تا بدليجات و اجناس كپي شده از روي مارك هاي داراي اعتبار در سرزمين به وفور يافت شود كه بر عكس اسم بلندمرتبه آن‌ها از كيفيت آنچناني برخوردار نيستند .
معرفي برند ژوپينگ ژوپينگ چه مي باشد ؟ ژوپينگ يك برند داراي اسم و رسم در جواهرات و زيورآلات بدلي است، محصولات آن دربرگيرنده انگشتر، آويز، گوشواره ، دستبند ، گردن بند ، پابند ، النگو، ست زيورآلات و غيره مي باشد . مال محصولات ژوپينگ از فلز مس با روكش طلا جواهرات يا اين كه راديوم مي باشد و متاع نگين هاي آن از مدل زيركن صنعتي با كيفيت بالا و ديگر سنگهاي قيمتي از گزاره كريستال هاي سواروسكي ميباشد . امروزه به ادله كيفيت بالا و ممتاز بودن و قيمت مضاعف مناسب، توليدات ژوپينگ در تمام جهان دوست داستني هستند و طرف داران بسياري به خود جذب كرده اند .
نام مارك ژوپينگ را احتمالا تا به هم اكنون شنيده باشيد كه با تيتر هايي نظير شوپينگ هم شناخته شده مي باشد . مارك ژوپينگ كه با نام انگليسي xuping در دنياي تجارت مد و زيورآلات عمل مي كند، تا يك‌سري سال پيش احتمالا كسي حتي اسمش را نشنيده بود ولي با طراحي انواع انگشتر ژوپينگ و دستبند و گردن بند و گوشواره ژوپينگ و ديگر زيورآلات و كار در بازار هاي جمهوري اسلامي ايران توانسته مي‌باشد اعتبار قابل توجهي را براي خود كسب كند .
در حالتي كه شما هم جزء كساني ميباشيد كه زيورآلات ژوپينگ را خريداري كرده ايد سواي اغراق مي توان ذكر كرد به احتمال دوچندان بالا يكي از مشتري هاي لبريز و پا قرص آن گرديده ايد . استدلال اين رخداد را مي بضاعت و توان در ارزش هاي دوچندان مناسب و كيفيت بسيار بالاي محصولات اين كمپاني چيني دانست .
همان گونه كه اشاره شد نگين هاي به كار رفته در زيورآلات ژوپينگ از كيفيت بالايي برخوردار مي‌باشند و معمولا به رخ باگت در آن ها به فعاليت مي مراحل كه منجر مي شود شما هنگام خريد زيورآلات هيچ ترسي از بابت افتادن يا اين كه بي كيفيت بودن نگين ها و كريستال هاي آن نداشته باشيد و محو زيبايي و درخشش كريستال ها شويد . در شراي شما قصد خريد انگشتر با كريستال هاي رنگي را داريد ژوپينگ اين امكان را براي شما آماده آورده مي‌باشد و مي توانيد انواع رو مانتوي و مدال و خدمت ها با رنگ هاي متفاوت را از مارك شوپينگ تنظيم كنيد .


برچسب ها دستبند ,

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 1016
  • بازدید کلی : 38796
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه